Назва Проєкту: Інноваційний університет та лідерство.
Терміни реалізації: 2015 — по теперішній час.
За підтримки: Міністерства науки і вищої освіти Республіки Польща, Міністерства освіти і науки України та під почесним патронатом Фундації польських ректорів – Інституту суспільства знань.
Спонсор: Міністерство закордонних справ Республіки Польща.
Цільова група: активні та перспективні представники академічної спільноти, молоді дослідники та керівники підрозділів університетів, лідери освітніх громадських та професійних організацій.
Ініціатори: Варшавський університет (факультет Artes Liberales), Ягелонський університет, Міжнародний благодійний Фонд «Міжнародний фонд досліджень освітньої політики» (в рамках Польсько-Українського Академічного Форуму).
Партнери Проєкту:
• Конференція ректорів академічних шкіл Польщі (KRASP);
• Громадська організація «Спілка ректорів вищих навчальних закладів України».
Мета: Підготовка академічних лідерів, що мають бажання та здатні впроваджувати інноваційні освітні та управлінські технології в практики української вищої школи.
Ідея Проєкту: Проєкт спрямований на вироблення ректомендацій щодо реформування національної системи вищої освіти.
Проєкт передбачає інтенсивне тренінгове навчання в Україні та Польщі, підготовку та реалізацію відповідних індивідуальних мікропроєктів.
Фаза І: Інноваційний університет і лідерство (2014 – 2015 рр.).
Фаза ІІ: Забезпечення якості та інтернаціоналізація (вересень 2015 року – травень 2016 року).
Проєкт було спрямовано на підготовку двох груп академічних лідерів, які мають бажання та здатні впроваджувати інноваційні технології та системи управління якістю вищої освіти на різних рівнях (жовтень 2015 р., група В), орієнтовані на розвиток інтернаціоналізації української вищої школи (листопад 2015 р., група Г).
Фаза ІІІ: Впровадження інновацій і відносини з стейкхолдерами (вересень 2017 – травень 2018 року).
Проєкт було спрямовано на підготовку двох груп академічних лідерів, які мають бажання та здатні впроваджувати інноваційні освітні та управлінські технології в практики української вищої школи (жовтень 2017 р., група Е), орієнтовані на побудову динамічної структури стосунків з основними стейкхолдерами української вищої освіти (листопад 2017 р., група F).
Фаза ІV: Комунікаційні стратегії та відносини університет-школа (вересень 2018 року – травень 2019 року).
Проєкт було спрямовано на підготовку двох груп академічних лідерів, які мають бажання та здатні впроваджувати сучасні комунікаційні технології в практики української вищої школи (жовтень 2018 р., група G), нових моделей стосунків університетів з навчальними закладами середньої та професійної освіти (листопад 2018 р., група H).
Фаза V: Інтердисциплінарність та міжгалузевість і стратегії розвитку університету (вересень 2019 року – травень 2020 року).
Проєкт було спрямовано на підготовку двох груп академічних лідерів, які мають бажання та здатні впроваджувати сучасні інтердисциплінарні, трансдисциплінарні та міжгалузеві освітні та освітньо-наукові програми в практики української вищої школи (жовтень 2019 р., група І), орієнтовані на вивчення польського досвіду та конструювання стратегічних програм розвитку українських університетів (листопад 2019 р., група J).
Фаза VI: Моделі академічної автономії та університет в системі освіти впродовж життя (жовтень 2022 року – липень 2023 року).